در تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ از فرمت‌های رایج HDR همچون HDR 10+ و HLG پشتیبانی می‌شود. می توان به یقین گفت که مهم ترین ویژگی که در تلویزیون سامسونگ 65AU9000 به چشم می آید بعد از کیفیت و وضوح پخش آن طراحی ظاهری و ساختار قالب آن است. مخصوصا وقتی که تلویزیون شما خاموش باشد تنها چیزی که از تلویزیون شما به نمایش داده می شود همین ساختار بدنه آن است. به علت قرار گیری تلویزیون در قسمت مرکزی و در دید کل سالن پذیرایی بودن آن در زیبایی منزل بسیار موثر است.

طراحان به گونه ای زیبا زوایای تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU9000 را طراحی کرده اند که علاوه بر زیبایی در انحناهای آن بیشترین فضا برای پخش تصاویر وجود داشته باشد. ناگفته نماند که این تلویزیون از هوش مصنوعی smart Things پشتیبانی می‌کند و در این صورت همانند یک مدیر کاری در خانه مدیریت می‌کند.

فاصله‌ی زیاد پایه‌ها از طرفین می‌تواند در کنترل تکانه‌ها کمی لقی ایجاد کند ولی در کل مشکل خاصی در این زمینه دیده نمی‌شود. ظاهر و نمای تلویزیون‌ها علاوه بر اینکه می‌تواند زیبایی و سلیقه را درگیر کند، ویژگی خاص دیگری را نیز در خود جای داده است؛ با توجه به نوع طراحی یک تلویزیون و آیتم‌هایی که برای طراحی آن مدنظر قرار گرفته شده است، می‌توان تعادل و مقاومت دستگاه را نیز مشخص نمود. درست است که تلویزیون از وسایلی نیست که مدام جا به جا شود و یا به شکل فیزیکی با آن کار کنید اما به هر حال انواع آسیب‌ها می‌تواند متوجه دستگاه شما باشد. یکی از محصولات سامسونگ در سال 2021 بوده که در این مطلب ار زومیلو قصد داریم به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن برای شما دوستان بپردازیم. این تلویزیون دو اسیکر 10 واتی دارد و در ان از OTS و Q Symphony پشتیبانی می شود.

مقایسه تلویزیون ال ای دی 32 اینچ Hd بست مدل 32bn2040j رنگ مشکی و  سامسونگ Au9000

به این ترتیب شاهد تجربه جدید از نمایش و درخشش رنگ‌های واقعی خواهید بود که در نوع خود تکرار نشدنی است. بر اساس پیش بینی‌های سامسونگ برای مشتریان، علاوه بر این که می‌توانید تلویزیون را روی پایه‌هایش در مکان مناسبی از خانه مستقر کنید و از جلوه زیبای آن لذت ببرید، قابلیتی تحت عنوان اسلیم فیت وال مانت در این نمایشگر وجود دارد که می‌توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. به این ترتیب تلویزیون با دیوار کاملا فیت شده و طراحی مینیمالی که حاصل می‌شود، فضای آزاد بیشتری ایجاد و نمای زیبایی خلق می‌کند که بسیار دیدنی است.

تلویزیون 65AU9000 سامسونگ از ویژگی های بسیار منحصر به فردی در زمینه نمایش دادن تصویر با کیفیت و وضوح بالا استفاده می کند. قابلیت 4K به شما این امکان را می دهد، تصویری فراتر از وضوح FULL HD را در تلویزیون خود داشته باشید همچنین می توانید تصاویر را با جلوه ای شفاف و فوق واقع گرایانه مشاهده کنید و کیفیتی بی نظیر و بی نقص را تجربه کنید. تلویزیون نامبرده سامسونگ با ضخامت بدنه تنها2.5 سانتیمتر توانسته در رده باریک ترین تلویزیون ها جای بگیرد.

این موضوع به تولید صدای فراگیر و سه بعدی کمک بسیاری می کند و شما از تماشای تلویزیون واقعا لذت می برید. به طور کلی کیفیت صدا و میزان بلندی صدا در این تلویزیون بسیار خوب است و جوابگوی تمامی قابلیتها و کارها از قبیل تماشای فیلم و بازی می باشد. این تلویزیون می تواند کیفیت و کارایی بالایی برای نمایش فیلم ها داشته باشد.

مشخصات اصلی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Au9000 :

به احتمال قوی آگاه هستید که دو فناوی دالبی ویژن و اچ دی آر تأثیر مستقیمی بر رویکیفیت تصویردارد. در مورد تفاوت این دو تنها می توان گفت که اگر به دنبال یک تلویزیون سازگار با HDR هستید ، تلویزیون پشتیبانی از HDR10 یا HDR10 کاملاً مناسب است. در عین حال چنانچه می خواهید بهترین کیفیت را در تصویر کسب کنید ، Dolby Vision به عنوان یک فناوری همان چیزی است که باید در نظر بگیرید. HDR کنتراست بالاتری یا محدوده رنگ و روشنایی بیشتری ارائه می دهد و از نظر دید از 4K تأثیر بیشتری دارد.

با نمایش تصویر با کیفیت فورکی و با استفاده ازپنل کریستالی، انقلاب عظیمی را در تلویزیون ها به وجود آورده است به گونه ای که تصاویر را با نهایت کیفیت در اختیار کاربران قرار می دهد و همانند بسیاری از تلویزیون های فورکی دارای رزولوشن2160×3840پیکسل می باشد. با پردازنده ای سریع و دقیق به نامCrystal Processor 4Kتوانایی این را دارد هر تصویر و فیلمی را قبل از به نمایش گذاشتن، پردازش کند و آن را به یک تصویر فوق العاده ی فورکی تبدیل کند. همچنان از یک سری قابلیت ها و فناوری ها برایارتقا تصویروافزایش دامنه ی رنگ بندیدر تلویزیون کمک می گیرد. تلویزیون سامسونگ AU9000 طیف بسیار متنوع و گسترده ای از رنگهای جذاب و طبیعی را به کمک قابلیت Dynamic Crystal Colour خلق می کند.

سایر ویژگی های تصویر سامسونگ 65au9000

به سبب استفاده از تکنولوژی HDR شما قادر خواهید بود در هر زاویه ای بالاترین جزییات ممکن بر روی صفحه نمایش را ببینید، چیزی که در تلویزیون های با فناوری SDR به مراتب پایینتر بود. در یک کلام می توان گفت این تلویزیون از هر زوایه ای بی نقص و کامل می باشد. در نقد و بررسی امروز بانه ویترین می‌خواهیم برای کسانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارند تلویزیون 65AU9000 را بررسی کنیم. بنابراین اگر می‌خواهید با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه من باشید تا به دور از تعصب و با یک نگاه واقعی درباره امکانات این محصول صحبت کنیم.

استفاده از ویژگی Super Ultrawide GameView به کاربر اجازه می دهد تا مانیتور از لحاظ کشیدگی گسترده تر نشان داده شود و شما بتوانید تصویر بهتری را مشاهده نمایید. خصوصیت ویژه همانند مانیتورهای گیمینگ عمل می کند تا زاویه بهتری از بازی را مشاهده کرده و از محیط آن در هنگام بازی نهایت لذت را ببرید. اما توجه داشته باشید این خصوصیت برای بازی هایی در نظر گرفته شده است که فرمت آن را پشتیبانی می کنند. سیستم و پردازنده به کار رفته سبب می شود تا مخاطب به راحتی تمامی بازی ها را بر روی آن به اجرا در آورد. در ادامه شما می توانید با رفتن به قسمت بازی ها هر آنچه را که می خواهید دانلود کرده و به بازی با آن بپردازید. به طور مثال اگر به دنبال سرگرم کردن کودک خود هستید می توانید گیم های مناسب سن او را دانلود کرده و برای آن به اجرا در آورید.

این تلویزیون قابلیت افزایش رزولوشن تصاویر را دارد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش میدهد. تلویزیون 4K سامسونگ AU9000 سایز 65 اینچ دارای تکنولوژی Dynamic Crystal Color است و رنگ های واقعی و طبیعی تولید میکند. همچنین به کمک تکنولوژی Digital Clean View نویز تصاویر را از بین برده و تصاویری شفاف و واضح تولید میکند. این تلویزیون دارای فناوری Auto Motion Plus است و صحنه های اکشن و سریع را با حداقل میزان تاری نمایش میدهد.

تلویزیون سامسونگ به کمک این فناوری Dynamic Crystal Color از رنگ های موجود در تصویر محافظت کرده و مانع محو رنگ ها در سایه ها خواهد شد. همین امر به بهبود رنگ ها و بهینه نشان دادن آنها روی نمایشگر تلویزیون کمک گسترده ای می کند. قیمت تلویزیون سامسونگ برای افرادی که به وضوحیت رنگ و کیفیت آن به هنگام نمایش اهمیت می دهند، بسیار مقرون به صرفه است. در کنار اسپیکرهای این تلویزیون شما همچنین می توانید با خرید سیستم صوتی مناسب، قدرت اصلی 20 وات را ارتقا دهید و همراه با تصویر فوق العاده ای که دارد، از شنیدن اصوات موزون و سه بعدی برای فیلم و بازی ها لذت ببرید. تلویزیون AU9000 مدل سال 2021 ارتقا یافته و به روز شده ی تلویزیون سامسونگ TU9000می باشد.

شما می توانید بر روی نمایشگر این تلویزیون رنگ مشکی واقعی را نظاره گر باشید. کنتراست بالای تصویر جزییات را در همه بخشهای تاریک و روشن آشکار می سازد. به لطف رفرش ریت بالا و قابلیتهای موجود، این تلویزیون قادر است صحنه های سریع را هم بدون تاری پخش نماید و از دیدن فیلمهای اکشن و مسابقات ورزشی مورد علاقه نهایت لذت را خواهید برد. از دیگر بخش‌های هوشمند و کاربردی تلویزیون 65AU9000 سامسونگ Ambient Mode است.

بانه کمپانی بر خلاف سایر فروشگاه های مستقر در بانه،خود یکی از وارد کنندگان اصلی لوازم خانگی و صوتی تصویری است. با این سیستم در دسترس خواهند بود و کاربر توانایی استفاده از آنها را خواهد داشت. با اتصال به اینترنت می توانید برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنید. هر داده‌ی صوتی با ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی ساخته شده که در صورت دریافت کامل آن ویژگی‌ها، درک آن‌ها برای ما راحت‌تر می‌شود. به واسطه حضور فناوری پویا Motion Xcelerator Turbo در تلویزیون کریستالی 2021 کمپانی سامسونگ شما حرکت هیچ ماشین یا دونده‌ای را کند یا تار نمی‌بینید و این فناوری حتی بر نرخ ورودی و تاخیر بازی‌ها نیز تاثیراتی اعمال کرده است. تلویزیون سامسونگ AU9000 بسیار ظریف و زیبا طراحی شده است که موجب می‌شود شما بتوانید به سادگی آن را با جلوه‌ای جالب توجه روی دیوار نصب کنید و یا به خوبی آن را با محیط خانه خود تطبیق بدهید.