ادوپرفیوم‌ها که به اختصار EDP نامیده میشوند. از نظر میزان غلظت اسانس معطر به کار رفته معمولا دارای  ۱۵ الی ۲۰ درصد اسانس روغنی معطر هستند. همچنین در زمینه ماندگاری بو، می‌توان بازه 5 تا 6 ساعته را برای آنها در نظر گرفت. ادوپرفیوم‌ها تقریبا ماندگاری و پخش بوی بالا و رضایت بخش پرفیوم را داشته و همزمان ملایمت و سبک مناسبی را نیز به همراه دارد. علاوه بر این، قیمت محصولاتی که از نوع ادوپرفیوم هستند معمولا مناسب است.

اگر قصد خرید عطر زنانه دارید، احتمالا این نوع از عطرها برای شما انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود. ادوپرفیوم زنانه دِوان دیسگایس اوریفلیم عطری قوی و جسور که رایحه خاص آن شما را زبانزد میکند. نوت های موجود در این عطر ترکیب تک و بینظیری را فراهم آورده که طبق اصول و استاندارد رایحه ای روز دنیا طراحی و تولید شده است.اگر به دنبال جذابیت فوق تصورتان هستید و میخواهید اطرافیان محسور شما باشند و همه عطرتان را از شما بپرسند، این رایحه مخصوص شماست.

 

ادوتویلت زنانه جویس رز اوریفلیم JOYCE Rose

ادوتویلت برای اولین بار در قرن چهاردهم تولید شد و به آن “آب بهشتی” نیز گفته می‎ شد. امروزه نوعی عطر سبک و ملایم است که حاوی 5% تا 15% اسانس عطر خالص می باشد که با الکل حل شده است و  دارای ماندگاری تقریبی 4 ساعت است. و دارای عطر و بوی ملایم است که  امروزه این نوع عطر از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ادوتویلت جویس رز حس زنانگی و دلپذیر بودن اعتیاد آوری برای شما به ارمغان میاورد. و عشق مسری به زندگی را به تصویر میکشد . انفجار مرکبات پر جنب و جوش با ظرافت و شهد گلبرگ Ylang Ylang Oil ماداگاسکار در هم می آمیزد تا شما را در شیرینی لحظه غوطه ور کند. گل زیبا و عجیب درخت Ylang Ylang با رایحه هنری و رایحه ای غنی از گل ، این عطر را الهام بخش کرده است. و شما را جذاب و پرشور به نظر میرساند.

 

ادوپرفیوم زنانه لاو پوشن اوریفلیم Love Potion EdP

ادوپرفیوم‌ها که به اختصار EDP نامیده میشوند. از نظر میزان غلظت اسانس معطر به کار رفته معمولا دارای  ۱۵ الی ۲۰ درصد اسانس روغنی معطر هستند. عطر زنانه  همچنین در زمینه ماندگاری بو، می‌توان بازه 5 تا 6 ساعته را برای آنها در نظر گرفت. ادوپرفیوم‌ها تقریبا ماندگاری و پخش بوی بالا و رضایت بخش پرفیوم را داشته و همزمان ملایمت و سبک مناسبی را نیز به همراه دارد. علاوه بر این، قیمت محصولاتی که از نوع ادوپرفیوم هستند معمولا مناسب است.

اگر قصد خرید عطر زنانه دارید، احتمالا این نوع از عطرها برای شما انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود. ادوپرفیوم زنانه لاو پوشن عطری پرشور و پر از هیجان عشق است و حس عشق را در انسان به ارمغان میاورد. مناسب شبهای عاشقانه و با بوی شرقی و اغوا کننده با رایحه وانیل، چوب، زنجبیل و شکلات و مخصوص خانم های سرشار از عشق و محبت…

 

ادوپرفیوم زنانه پوزس اوریفلیم Possess Eau de Parfum

ادوپرفیوم‌ها که به اختصار EDP نامیده میشوند. از نظر میزان غلظت اسانس معطر به کار رفته معمولا دارای  ۱۵ الی ۲۰ درصد اسانس روغنی معطر هستند. همچنین در زمینه ماندگاری بو، می‌توان بازه 5 تا 6 ساعته را برای آنها در نظر گرفت. ادوپرفیوم‌ها تقریبا ماندگاری و پخش بوی بالا و رضایت بخش پرفیوم را داشته و همزمان ملایمت و سبک مناسبی را نیز به همراه دارد. علاوه بر این، قیمت محصولاتی که از نوع ادوپرفیوم هستند معمولا مناسب است.

اگر قصد خرید عطر زنانه دارید، احتمالا این نوع از عطرها برای شما انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود. ادوپرفیوم زنانه پوزس اوریفلیم، توسط دافن باگی و دورا آرناد در سال 2014 طراحی و تولید شده است. ترکیب بی نظیری از رایحه گل و میوه های گوناگون عطر پوزس را به یک عطر زنانه ی افسانه ای و اغوا کننده تبدیل کرده است. در قلب پوزس از رایحه ی درخت ایلنگ، شکوفه ی پرتقال و تمشک و رایحه ی اصلی آن از صندل جزیره ی سریلانکا، وانیل جزیره ی مالاگازی و نعناع هندی استفاده شده است. که رایحه آن همه را در مهمانی ها  هیپنوتیزم خواهد کرد.

 

ادوتویلت زنانه جویس فیروزه اوریفلیم JOYCE Turquoise

ادو تویلت Eau de Toilette یک نوع عطر ملایم است.که به عنوان یک نوع خوشبو کننده پوست استفاده می شود. حاوی مقدار زیادی الکل است. به همین خاطر است که معمولا به طور مستقیم بر روی پوست پس از حمام کردن و یا پس از اصلاح کردن استفاده میشود. بر روی شیشه این نوع از عطرها معمولا عبارت EDT نوشته شده است . در تولید ادوتویلت‌ها از ۵ الی ۱۵ درصد اسانس روغنی معطر استفاده می‌شود.

اوریفلیم در شرایط نرمال ماندگاری ۴ تا ۵ ساعته را می‌توان از این نوع محصولات انتظار داشت که البته تا حد زیادی به نوع رایحه و طبع عطر (گرم، معتدل یا سرد) بستگی دارد. در این نوع از محصولات، معمولا بر روی ترکیبات نت‌های ابتدایی تمرکز شده است. خرید عطر مردانه یا زنانه از نوع ادوتویلت معمولا از انواع پرفیوم و ادوپرفیوم به ‌صرفه‌تر است. با ادوتویلت زنانه جویس Turquoise کنجکاوی خود را حفظ کنید و از این ادوتویلت ظرافت و درخشندگی را الهام بگیرید. این ادوتویلت با حس لمس سبک آسمان، روحیه ای آرام را برای شما به ارمغان میاورد. رایحه ای آرام و در عین حال نشاط آور ، شکوفا شده در مه و شیرین و نرم ، ترکیبات نرم پاستیل را القا می کند.