اینستاگرام مطمئناً بزرگترین موفقیت رسانه های اجتماعی در سال های اخیر بوده است. این ممکن است هنوز شماره کاربر برادر بزرگ ، فیس بوک را نداشته باشد ، اما عزیز آینده است - Millenials و Generation Z. این شهر همچنین یکی از بصری ترین شبکه های اجتماعی ، دارای تصاویر خلاقانه و قابلیت ارسال پست های ویدیویی است. اینستاگرام بخشی از شبکه تبلیغات فیس بوک است. معنی استفاده از تبلیغات اینستاگرامی روشی نسبتاً ساده است.

آگهی های تبلیغاتی در اینستاگرام به مشاغل کمک می کنند تا کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود را ایجاد و حفظ کنند. آنها مانند همه آژانس های تبلیغاتی ، بسیاری از کارهای طراحی ، ایجاد و قرار دادن تبلیغات را برای مشتری خود از بین می برند. آنها تجربه و درک درستی از عملکرد روند تبلیغات اینستاگرام را ارائه می دهند و بسیاری از آژانس ها در طول یک کمپین تبلیغات و تبلیغات عالی را انجام می دهند. این تجربه اغلب به این معنی است که پس انداز شما از نمایندگی خود برای تکمیل تبلیغات شما استفاده می کند از هزینه پرداخت آژانس برای خدمات آنها بیشتر است.

از آنجا که تبلیغات اینستاگرام در تبلیغات فیس بوک ادغام می شود ، می فهمید که بیشتر این آژانس ها به جای اینکه فقط در تبلیغات اینستاگرام تخصص داشته باشند ، رویکرد چند پلتفرمی را در پیش می گیرند.

برخی از این آژانسها رویکرد متفاوتی دارند. آنها بر روی اجرای حساب های اجتماعی مشتریان خود و ایجاد بهترین نتایج از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی به صورت ارگانیک تمرکز می کنند.


10 آژانس برتر تبلیغ در اینستاگرام:

  • تبلیغات مخرب
  • KlientBoost
  • مشاوره رسانه را تصور کنید
  • بازاریابی Firebelly
  • جاکوب تایلر
  • چرتکه
  • رسانه اجتماعی 55
  • برندهای Spin
  • ROI ذهن
  • جلد نهم

  1. تبلیغات مخرب

تبلیغات مخرب مبتنی بر یوتا در سال 2012 با عنوان FoundROI تأسیس شد. با این حال ، مدت طولانی این اسم را حفظ نکرد ، و بعنوان تبلیغات مخرب در اواسط سال 2013 نامگذاری شد. این شرکت چندین بار رشد کرده است ، نقل مکان کرده و از آن زمان به بعد تکامل یافته است. این کار در موسس ، گاراژ Jacob Baadsgaard آغاز شد ، اما اکنون یک شرکت Inc 500 است.

مخرب خدمات خود را در مدیریت PPC ، آزمایش سایت و گزارش تحلیلی تقسیم می کند.

کارهای مخرب با همه شبکه های اجتماعی اصلی (و Google Ads) برای مدیریت PPC. این البته شامل تبلیغات اینستاگرام است که اگرچه در وب سایت آنها به طور جداگانه ذکر نشده است ، اما بخشی از بسته تبلیغات فیس بوک است.

تبلیغات مخرب اهمیت هدف قرار دادن مخاطبان مناسب در فیس بوک / اینستاگرام را می فهمد. این آژانس مخاطبان سفارشی را ایجاد می کند که براساس آن انواع کاربران با استفاده از لیستی از آدرس های شما یا آدرس های ایمیل مشتری ، بیشترین سود را برای شرکت شما ایجاد می کنند. این بدان معنی است که آنها همچنین می توانند به شما در استفاده از فیس بوک و اینستاگرام به عنوان یک بستر بازخورد کمک کنند.

آنها بر اهمیت آزمایش تأکید می کنند. اگر می خواهید از تبلیغات خود نهایت استفاده را ببرید ، باید در کنار آن تکامل پیدا کنید. آنها هر هفته کمپین های فیس بوک / اینستاگرام مشتریان خود را رصد می کنند و به طور مداوم تبلیغات و هدف گذاری خود را بهینه می کنند تا به بالاترین بازده و کمترین هزینه ممکن برسند.


  1. KlientBoost

KlientBoost گروهی از 60+ متخصصین PPC و CRO مستقر در Costa Mesa، California است. آنها به شرکتها کمک می کنند تا از طریق تبلیغات دیجیتال هوشمند و بهینه سازی نرخ تبدیل خلاق ، درآمد بیشتری کسب کنند.

آنها خدمات خود را به PPC ، بهینه سازی تبدیل و طراحی صفحه فرود تقسیم می کنند. حدود 50٪ از مشتریهایشان متوسط ​​هستند و بقیه بین شرکتها (30٪) و مشاغل کوچک (20٪) تقسیم می شوند.

در حالی که اینستاگرام تنها 10 درصد از فروش رسانه های اجتماعی خود را تشکیل می دهد ، فیس بوک 70 درصد را پوشش می دهد و البته این دو شبکه اجتماعی یک شبکه تبلیغاتی یکسانی دارند.

KlientBoost معتقد است که هنگامی که تبلیغات و صفحات فرود را همزمان آزمایش می کنید ، تبلیغات فیس بوک / اینستاگرام بهتر عمل می کند. آنها علاوه بر تبلیغات فیس بوک / اینستاگرام خود ، در طراحی و آزمایش صفحه فرود به مشتریان خود کمک می کنند. آنها همچنین به دستیابی به نتایج با سرعت سریعتر نیز کمک می کنند. نرخ تبدیل بالاتر از آزمایش صفحه فرود به آنها امکان می دهد با پیشنهادهای تبلیغاتی در فیس بوک / اینستاگرام خود پرخاشگرتر شوند


  1. مشاوره رسانه را تصور کنید

Imagine Media مستقر در آتلانتا یک تیم کامل خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. آنها برای ایجاد اطمینان از ایجاد روابط محکم به صورت آنلاین با مخاطب هدف خود ، با ایجاد سفارشی ، درگیر کردن محتوا به دنبال تبلیغات رسانه های دیجیتال بسیار هدفمند ، تکمیل شده توسط عکاسی / فیلمبرداری خیره کننده ، کار می کنند. حدود 80٪ کارشان به بازاریابی رسانه های اجتماعی اختصاص دارد که 50٪ از آنها مربوط به اینستاگرام است.

Imagine Media پس از مطالعه گسترده صدای برند ، برای نیازهای اجتماعی مشتریان خود محتوای سفارشی ایجاد می کند. این محتوا از نظر بصری جذاب ، قابل رویت ، منحصر به فرد است و همیشه به دقت مورد بررسی قرار می گیرد تا نیازهای دقیق مشتریان خود را برآورده سازد. آژانس خود را به یک ظاهر طراحی حرفه ای و عکاسی افتخار می کند. آنها معتقدند که از بهترین تیم خلاق برتر در خانه برخوردار هستند و می توانند به سرعت دیدگاه برندهای مشتریان خود را به واقعیت تبدیل کنند.

دپارتمان بازاریابی دیجیتال آنها نیازهای مشتری را گوش می دهد ، بازار هدف مربوط را بصورت آنلاین و مستقر می کند و به دقت کارزارهای پرداخت شده را در تمام شبکه های اجتماعی پیشرو ، از جمله اینستاگرام انجام می دهد.

تیم بازاریابی دیجیتال آنها گزارش های ماهانه عمیق ، شامل تجزیه و تحلیل در تمام سیستم عامل های اجتماعی که رشد و تعامل را برجسته می کند ، تهیه می کند. از اینجا ، آنها نتیجه گیری می کنند و استراتژی را با توجه به رفتار مخاطبان تغییر می دهند. آنها به طور مداوم تغییر و تحولات اجتماعی را رصد می کنند و اطمینان حاصل می کنند که مارک هر مشتری در حال پرش از فرصت هایی است تا بهترین بهترین ها باشد.


  1. بازاریابی Firebelly

Firebelly بازاریابی یک آژانس بازاریابی در رسانه های اجتماعی است که برنده جایزه می شود و هدف اصلی آن این است که برندها را از طریق رسانه های اجتماعی دوست داشتنی تر و سودآورتر کنیم. در واقع آنها در بازاریابی رسانه های اجتماعی تخصص دارند و عمدتا مشاغل کوچک را هدف قرار می دهند. اگرچه فیس بوک مهمترین تمرکز آنهاست ، تبلیغات اینستاگرام حدود 20٪ از کارهای آنها را تشکیل می دهد.

آنها خدمات خود را به حسابرسی کانال های رسانه های اجتماعی ، مدیریت رسانه های اجتماعی و مدیریت تبلیغات اجتماعی تقسیم می کنند.

هنگامی که از بازاریابی Firebelly خواسته می شود یک ممیزی در رسانه های اجتماعی انجام دهد ، از حضور و رویکرد یک مارک در کانال های رسانه های اجتماعی آن ارزیابی کاملی ارائه می دهد. گزارش آنها شامل برداشت اول ، معیارهای عملکردی ، تحلیل مخاطبان ، تحلیل محتوا و توصیه های خاص برای بهبود تلاش ها در هر یک از کانال های رسانه های اجتماعی برند است.

مدیریت رسانه های اجتماعی آنها از سه بخش تشکیل شده است:

    1. تولید محتوا و انتشارات
    2. مدیریت جامعه
    3. بینش و گزارش

خدمات مدیریت تبلیغات اجتماعی Firebelly تبلیغات رسانه ای اجتماعی هدفمند را برای رشد مخاطبان ، تعامل ، ترافیک و فروش شما فراهم می کند. همچنین دارای سه بخش است:

  1. مخاطبان و توسعه خلاق
  2. نظارت روزانه
  3. گزارش و توصیه ها

علاوه بر فیس بوک / اینستاگرام ، بازاریابی Firebelly تبلیغات در LinkedIn ، Pinterest ، Snapchat ، Twitter و YouTube را اجرا می کند.


  1. جاکوب تایلر

جیکوب تایلر خود را به عنوان آژانس برتر طراحی وب ، مارک تجاری و بازاریابی سان دیگو معرفی می کند. بازاریابی رسانه های اجتماعی تقریباً 10٪ از کارشان را انجام می دهد. تبلیغات اینستاگرام حدود 30٪ از این میزان را به خود اختصاص می دهد ، در حالی که تبلیغات فیس بوک 30٪ دیگر را به عهده دارد. 30٪ دیگر بازاریابی تأثیرگذار را پوشش می دهد ، که بخش اعظم آن در اینستاگرام رخ خواهد داد.

برای 18 سال گذشته ، جیکوب تیلور برندها را رشد داده است. آنها تجربیات منحصر به فردی را ایجاد می کنند که مشتریان جدید را به مشاغل مشتریان خود جذب می کنند ، درگیر می کنند و آنها را تبدیل می کنند.

آنها بر اساس اندازه شرکت هیچگونه تبعیضی قائل نمی شوند. آنها با صدها مشتری مختلف در صنایع مختلف همکاری کرده اند.


  1. چرتکه

Abacus زندگی را به عنوان آژانس تبلیغاتی در فیس بوک و اینستاگرام و متخصص در عملکرد پیشرفته رسانه های اجتماعی آغاز کرد. از روز اول ، هدف آنها هدایت ROI بهتر به تبلیغات اجتماعی پرداخت شده مشتری بود.

پس از گذشت دو سال ، آزمایش های بیشمار و میلیون ها دلار برای رسانه های دیجیتال هزینه کردند ، آنها نتیجه گرفتند که خلاقیت مهمترین محرک رشد اجتماعی است. مقیاس بندی محتوای اجتماعی و خلاقیت بزرگترین چالش بازار مدرن است. در حالی که فناوری تبلیغات و اطلاعات داده ها فرصت های هدف گذاری دقیق را در اختیار بازاریاب ها قرار می دهند ، Abacus معتقد است خلاقیت عقب مانده است.

Abacus سیستمهای طراحی اجتماعی را به عنوان اصلی ترین ارتباط بین برند و کمپین ایجاد کرد. سیستم های طراحی اجتماعی به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهند که محتوای تلفن همراه خود را با در آغوش ایده هایی که تولید مداوم با کارایی بالا است مقیاس دهند. سیستم های طراحی اجتماعی سطوح مختلفی از دارایی های مبارزات انتخاباتی را ایجاد می کنند ، از پیام رسان های سطح بالا گرفته تا تبلیغات تبدیل تاکتیکی و همه چیز در بین آنها. شرکت تولید ویدیو آنها در زمینه توقف فعالیتهای ویدیویی ، عکاسی و انیمیشن های سه بعدی تخصص دارد.


  1. رسانه اجتماعی 55

Social Media 55 یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل است. راه حل های آنها برای پاسخگویی به نیازهای مشتری و ارائه آرامش از طریق حفظ کانال ها به گونه ای تنظیم شده است تا مشتریان بتوانند وقت و انرژی خود را بر روی سایر جنبه های شغلی خود متمرکز کنند. راه حل های رسانه های اجتماعی رسانه های اجتماعی 55 برای هر مشاغل بزرگی تأمین می شود. گزینه های سبک 'a la carte' آنها به گونه ای طراحی شده است که توانایی مشتریان در ارتباط با مخاطب هدف خود را به حداکثر برساند.

Social Media 55 لیستی از خدمات ارائه می دهد که شامل تبلیغات رسانه ای ، تأیید و مدیریت رسانه های اجتماعی است.

رسانه های اجتماعی 55 از طریق آموزش محتوا ، مدیریت رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند. آنها کلیه تبلیغات کمپین های مشتری را برنامه ریزی و مدیریت می کنند و دیدن مشتریان واقعی نتایج واقعی را آسان می کنند. آنها پیچیدگی تبلیغات آنلاین را مدیریت می کنند و مدیریت رسانه های اجتماعی Facebook ، Instagram ، Linkedin ، Twitter ، Google My Business را به همراه بسیاری از سیستم عامل های دیگر ارائه می دهند.

آنها خدمات خود را به:

  • کمپین نامزدی اینستاگرام
  • بازاریابی ایمیلی
  • بهینه سازی موتور جستجو - SEO
  • پرداخت هر کلیک - مدیریت PPC
  • خدمات بازاریابی محتوا
  • تبلیغات پرداخت شده در رسانه های اجتماعی
  • برندسازی و رسانه
  • مدیریت رسانه های اجتماعی
  • طراحی وب و توسعه

  1. برندهای Spin

برندهای اسپین برند مستقر در انگلیس معتقدند که آنها متخصصان رسانه های اجتماعی هستند که از روز اول تأثیر و تخصص می گیرند. رسالت آنها ایجاد مقیاس در مشاغلی است که به آنها اعتقاد دارند.

آنها در ایجاد فیدهای اجتماعی که افراد را به سمت خود جلب می کند ، کارزارهای عملکردی که باعث بازگشت می شوند ، سفیرانی که چیزهایی را اضافه می کنند ، طراحی می کنند و همه چیز را به هم پیوند می دهند.

آنها خدمات خود را به اجتماعی ارگانیک ، اجتماعی پرداختی ، بازاریابی سفیر و طراحی تقسیم می کنند.

آنها چهار برنامه بازاریابی ارگانیک اجتماعی ارائه می دهند ، از 600 تا 2500 پوند در هر ماه. ابتدایی ترین برنامه ارائه گزارش ماهانه ، محتوای استاندارد ، مدیر اختصاصی حساب ، رشد اینستاگرام و رشد توییتر است. هر ردیف قیمت بالاتر ویژگی های دیگری را اضافه می کند ، و رشد فیس بوک در دو سطح بالاتر. همه به جز برنامه پایین حداقل برای دو داستان اینستاگرام در هفته امکان پذیر هستند.


  1. ROI ذهن

ROI Minds یک تجارت الکترونیکی و آژانس تخصصی بازاریابی دیجیتال در هند است. آنها در ایجاد کمپین های سودآور در گوگل و فیس بوک (از جمله اینستاگرام) تخصص دارند. در دو سال گذشته ، ROI Minds بی سر و صدا رشد پیدا کرده و به یکی از دو آژانس برتر دیجیتال تبلیغاتی در هند تبدیل شده است.

آنها راه حل های بازاریابی پولی را در فروشگاه ها و مشاغل تجارت الکترونیکی کوچک ، متوسط ​​و بزرگ در سراسر جهان ارائه می دهند. راه حل های بازاریابی آنها شامل Google Ads ، تبلیغات Google Shopping ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات یوتیوب ، تبلیغات نمایش ، خرید رسانه ، SEO و قیف فروش است.

آنها در صدها حساب تبلیغاتی در فیس بوک / اینستاگرام در بسیاری از صنایع کار کرده اند تا بتوانند منجر به فروش ، فروش محصولات فیزیکی ، فروش تجارت الکترونیکی ، برندسازی و تبلیغ فروشگاه های محلی شوند.

آنها همچنین راه حل های بازاریابی محتوا را ارائه می دهند. این شامل توزیع محتوا ، از جمله اشتراک گذاری مطالب در اینستاگرام است.


  1. جلد نهم

جلد نهم (V9) کمپین های بازاریابی دیجیتال سفارشی را ایجاد و مدیریت می کند تا به برندها کمک کند تا از سر و صدای آنلاین به بالا برخیزند تا بتوانند با مخاطب مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. آنها این کار را با کمک تیم های بازاریابی دیجیتال با منابع محدود و چالش های دنیای واقعی انجام می دهند ، مانند سیاست داخلی ، مقررات صنعت و رقابت قابل توجه.

آنها خدمات اجتماعی خود را به زیر تقسیم می کنند:

  • حسابرسی رسانه های اجتماعی
  • مدیریت رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی
  • مشارکت آنفلوآنزا

خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی آنها ، محتوای اجتماعی ، کپی و پیام رسانی را ارائه می دهد که از طریق استراتژی محور بوده و برای مخاطبان مخاطبان که می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند ، هدفمند باشد. آنها برای نیازهای رسانه های اجتماعی نام تجاری مشتری خود ، اجرای کامل خدمات را ارائه می دهند. مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند شامل ایجاد ، ارسال ، تحلیل و درگیری با محتوا برای فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و موارد دیگر باشد.

خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی V9 با بررسی دقیق استراتژی فعلی مشتری ، تجزیه و تحلیل پلتفرم و روند رقابتی یا صنعت مربوطه شروع می شود. از آنجا ، آنها با تیم مشتری کار می کنند تا بخش های مخاطبان و شخصیت های خریدار را توسعه دهند ، که از این طریق برای ایجاد پیام رسانی و محتوا استفاده می شود که مستقیماً با این اهداف خاص صحبت می کند. کارشناسان رسانه های اجتماعی Volume Nine همچنین به تعریف و تعیین اهداف ویژه رسانه های اجتماعی و KPI ها برای حساب های رسانه های اجتماعی مشتری ، و همچنین توصیه هایی برای بهینه سازی پروفایل ها و پست های رسانه های اجتماعی کمک می کنند. آنها بسته به اهداف انتخاباتی و جایی که مخاطبان هدف "زندگی می کنند" بستگی به اهداف تبلیغات ، این سرویس ها را در اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین ، ​​پینترست ، اسنپ چت و یوتیوب ارائه می دهند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی فرصتی بی نظیر را برای هدف قرار دادن کاربران از یک فهرست جمعیتی خاص از طریق تبلیغات و مبارزات انتخاباتی بر روی سیستم عامل هایی مانند Facebook ، Instagram، Twitter، LinkedIn و Pinterest ارائه می دهد. با تبلیغات به درستی هدفمند ، مشتریان V9 به مخاطبان خود بیشتر می شوند ، با خریداران بالقوه جدید ارتباط برقرار می کنند و تبلیغات را به مخاطبان و نگاه های موجود هدایت می کنند.